DRIFTSSÄKRA DIN KLINIK – OCH STÅ FÖRST I KÖN!
Fyll i formuläret – så återkommer vi till dig med mer info.
Nu kan vi presentera ett nytt smart serviceupplägg!
Vi gissar att driftsäkerheten är A och O för din praktik. Därför erbjuder vi alltid en lättillgänglig och specialiserad service och support för din utrustning – utförd av tekniker med många års erfarenhet av de speciella krav som ställs på en tandvårdsklinik!
Nu har vi tagit fram ett helt nytt servicekoncept som garanterad hög och snabb service – när du behöver den som mest. Och du riskerar aldrig att hamna "sist i kön"!
Serviceupplägget finns i flera olika nivåer – för att passa alla olika typer av tandvårdskliniker.
FÖREBYGGANDE UNDERHÅLL
En modern avancerad dentalutrustning kräver kontinuerligt underhåll för att fungera optimalt. Med ett årligt planerat underhåll minskar de akuta stoppen och slitagedelar byts ut innan det är för sent.
EN PÅLITLIG IT-SUPPORT
Klinikens IT-utrustning innehåller många kritiska delar som behöver samverka för att systemet ska fungera optimalt. Allt från journalsystem och röntgen till routrar och nätverk. Att ha en pålitlig och kunnig IT-partner är viktigt för att minimera driftavbrott och störningar.
ETT BRA SERVICEAVTAL
Ett bra serviceavtal skall definiera vad som är viktigt för just er klinik. Utöver löpande underhåll skall avtalet kunna adderas med features som t ex: garanterad inställelsetid etc. Det kan också gälla om ni vill att alla kostnader ska vara inkluderade, som ex. reservdelar och arbetstid.
Serviceavtal DENTAL UTRUSTNING/HÅRDVARA
I vårt avtal för utrustning och hårdvara som ex. behandlingsstolar, röntgen, maskinrum, sterilen mm. ingår alltid fri tillgång till teknisk telefonsupport, årligt planerat förebyggande underhåll, På plats-service, validering mm.
Serviceavtal för våra IT-tjänster
I vårt avtal för IT-tjänster ingår alltid automatisk backup, telefon/fjärr-support, tillgång till självserviceportal, antivirusprogram, journaluppdateringar och mycket mer.
Serviceavtal Intraorala Scanners
I vårt avtal för intraorala scanners ingår allt du behöver, i form av fri tillgång till teknisk telefonsupport, ansvarsförsäkring vid service, inventarieförteckning Asset management, serviceintervall & validering, förtur på reservdelar och mycket mer.